فرهنگی و ورزشی
1400/7/28 چهارشنبه
فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور : فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان/ مهلت ثبت نام تا 30 آبان ...

.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور :
فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان/ مهلت ثبت نام تا 30 آبان

دکتر فرناز ترابی طی فراخوانی؛ از کلیه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی ، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه بسوی ورزش های همگانی توسط اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
وی مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا 30 آبان ماه اعلام کرد و با عنوان اینکه شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است، افزود: کلیه اساتید هیات علمی و مدرسان مدعو ،کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت اثربخش در این مسابقات مایه دلگرمی، شور و نشاط بیشتر بوده و بر غنای آن می افزایند.
وی در پایان با عنوان اینکه برای کلیه شرکت کنندگانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند، تقدیرنامه صادر می شود، یادآور شد: علاقه مندان می توانند از طریق لینک ذیل برای ثبت نام در مسابقه اقدام کنند.

لینک ورورد به مسابقه:
https://docs.google.com/forms/d/14gaLrmx6LMhg54xBiLtFOCqdpZlmkxLlwvsWZA0kh28/edit
آدرس اينستاگرام:
https://www.instagram.com/sportofficial_pnu

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر