اطلاعیه ها
1400/7/7 چهارشنبه
پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به مناسبت سال تحصیلی جدید:
دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در پیامی ...

.

پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به مناسبت سال تحصیلی جدید:
دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به تمامی اعضاء خانواده‌ی بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

با اهداء سلام
شروع سال‌ تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به تمامی دانشجویان عزیز، همکاران ارجمند، اعضای محترم هیأت‌علمی و کارکنان دلسوز و کوشای دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم. 
شیوع ویروس منحوس کرونا باعث بازتعریف آموزش از سبک سنتی(Traditional) به سبک الکترونیکی(Electronical) و ترکیبی(Belended) گردید، هرچند تجارب دانشگاه پیام‌نور در زمینه‌ی آموزش از دور مبتنی بر چهارچوب نظری قابل ملاحظه‌ای است، اما تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای(SWOT) شیوه‌ی آموزش در دوران کرونا منتج به ارائه‌ی استراتژی آموزش به سبک الکترونیکی و ترکیبی نه تنها در دانشگاه پیام‌نور به عنوان پیش‌قراول، بلکه در اکثر دانشگاه‌های پیشرفته در ایران و جهان گردید.
 در سال تحصیلی گذشته همکاران اداری، علمی و مسوولین مراکز و واحدها تلاش‌های بسیار زیادی را در زمینه‌ی نهادینه کردن آموزش به سبک نوین به‌عمل آوردند  که در این خصوص ده‌ها جلسه‌ و کارگاه آموزشی را تشکیل داده و به سرعت خلاء‌های موجود را پر کرده و بدون کمترین وقفه باعث تداوم آموزش و ایجاد آرامش در بین دانشجویان و خانواده‌های محترمشان گردیند. بنابراین شروع سال تحصیلی عاملی شد که اینجانب سپاس و قدردانی ویژه‌ی خود را از:
دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترمشان، 
همکاران اداری و علمی و خانواده‌های گرامی آنان و 
همه‌ی کسانی که در این زمینه دانشگاه پیام‌نور را یاری رسانده‌اند اعلام دارم و همچنین شروع سال تحصیلی را خدمت همه‌ی عزیزان خانواده‌ی بزرگ دانشگاه پیام‌نور تبریک عرض نموده و با آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی  توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم ان‌شاء‌الله همه‌ی عزیزان و خانواده‌های محترمتان از درد و بلا به‌دورباشید.
        دکتر بهمن سعیدی پور
           4 مهر ۱۴۰۰
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر