برگزیده ها
1394/7/28 سه‌شنبه
برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید جهت آشنایی با دانشگاه پیام نور

.

در تاریخ  27/7/94 رأس ساعت 10 صبح جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید (94) جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان گرامی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه پیام نور در محل سالن اجتماعات دانشگاه و با حضور سرپرست محترم مرکز جناب آقای نصرت اله عزیزی ،جمعی از کارکنان و اساتید محترم و نیز دانشجویان گرامی برگزار گردید.


در آغاز این جلسه و پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید ،  سرپرست محترم مرکز ، جناب آقای عزیزی فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به تمامی حاضران در جلسه تسلیت گفته و حضور دانشجویان وردی جدید را به دانشگاه پیام نور گرامی داشتند.




وی در ادامه به تشریح مسائل آموزشی و فرهنگی دانشجویان پرداخته و انتخاب دانشگاه پیام نور جهت ادامه تحصیل را انتخابی احسن خواندند چرا که دانشگاه پیام نور عملا دانشگاهی دانشجومحور بوده و دانشجویان عزیز می توانند با تلاش و کوشش مجدانه خود راه ترقی و پیشرفت خود را به تحصیلات تکمیلی از همین ابتدا هموار نمایند.



سپس آقای حاتمی ، مسئول آموزش مرکز پس از خوش آمد گویی به دانشجویان و حاضرین در جلسه به ذکر توضیحاتی در خصوص مسئل آموزشی ، نحوه ی تحصیل در دانشگاه پیام نور ، انتخاب واحد ، حذف و اضافه ، تغییر رشته و ... پرداختند.




و در ادامه جلسه آقای خدامرادی مسئول امور دانشجویی و فرهنگی نکاتی را در خصوص رعایت مسائل فرهنگی از قبیل پوشش مطلوب و ... ذکر نمودند . در پایان جلسه با پذیرایی از حاضرین خاتمه یافت.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر