برگزیده ها
1394/6/26 پنجشنبه
جلسه اعضاء هیأت علمی با مسئولین دانشگاه

.

جلسه اعضاء هیأت علمی با مسئولین دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب در تاریخ 19/6/94 رأس ساعت 11 صبح در محل اتاق سرپرستی تشکیل شد. در ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت گردید . سپس آقای عزیزی ریاست محترم دانشگاه پس از عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی و نیز عرض تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در ، در خصوص مسائل مختلف دانشگاه سخنانی ایراد نمودند. 



در ادامه آقای صالح وند مسئول اداری و مالی در خصوص چگونگی حضور در دانشگاه و نیز نصب برنامه کاری اعضاء هیأت علمی توضیحاتی را ارائه نمودند و سپس آقای حاتمی کارشناس مسئول خدمات آموزشی دانشگاه در مورد دستورالعمل ساماندهی امور حق التدریس و برنامه ریزی درسی سال تحصیلی 95- 94 بطور کامل توصیح داده و رشته هایی را که دروس آن ها بصورت الکترونیکی برگزار می شود را معرفی نمودند.
در ادامه جلسه آقای خدامرادی مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در خصوص تشکیل هسته های علمی رشته های مختلف توضیح داده و از اعضاء هیأت علمی جهت راه اندازی این هسته ها درخواست همکاری نمودند. سپس اعضاء هیأت علمی هر یک در خصوص مسائل و مشکلات آموزشی توضیح داده و مسئولین در مورد رفع مشکلات آنان پاسخ و راهنمایی لازم را ارئه نمودند و جلسه با پذیرایی از مدعوین پایان یافت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر